Algemeen
Ik heb geen inloggegevens ontvangen. Wat nu?
Stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com of bel ons via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17. Wij controleren zo snel mogelijk uw gegevens en sturen u uw inloggegevens per e-mail .
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
U ontvangt van ons per e-mail een wachtwoord. Dit is een tijdelijk wachtwoord. Na de eerste keer inloggen maakt u een persoonlijk wachtwoord aan. Het wachtwoord dat in de e-mail staat vervalt op dat moment en kan dan niet meer gebruikt worden om in te loggen.
Als u uw wachtwoord kwijt of vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen door onder het inlogscherm op ‘Uw wachtwoord vergeten’ te klikken. Wij sturenn u een nieuw tijdelijk wachtwoord toe waarmee u één keer kunt inloggen en u een nieuw persoonlijk wachtwoord moet kiezen. Bewaar deze goed!
Let bij het intypen van het wachtwoord op eventuele spaties, deze worden gezien als extra teken.
Heeft u nog steeds problemen met inloggen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com.
Ik ben mijn inlognaam vergeten. Wat nu?
Uw inlognaam is als volgt opgebouwd:
- Ik ben opdrachtgever: voornaam.achternaam@sweco.brainnet
- Ik ben leverancier: voornaam.achternaam@bedrijfsnaam.brainnet
- Ik ben zzp’er/inhuurmedewerker: voornaam.achternaam@inlog.brainnet
Als u uw inlognaam niet meet weet, dan kunt u uw inlognaam opvragen door onder het inlogscherm op ‘Uw inlognaam vergeten ’te klikken. U ontvangt dan per e-mail uw inlognaam.
Inloggen op het Magnit systeem lukt niet. Wat nu?
U kunt ons direct bellen via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com. Wij controleren zo snel mogelijk uw gegevens en lossen probleem op.
Waarom werkt Sweco met Magnit samen?
Sweco werkt voortdurend aan het verbeteren van haar organisatie. Sweco wil er zeker van zijn dat alle externe inhuur voldoet aan de wettelijke inhuureisen. Niet alleen bij aanvang maar ook gedurende de opdracht. Magnit verzorgt, in opdracht van Sweco, het administratieve proces rondom externe inhuur.
Ik heb een klacht.
Magnit streeft naar een optimale klanttevredenheid. Er kunnen echter situaties ontstaan waarin u vragen en/of problemen heeft of dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. U kunt uw klacht per e-mail, via infonl@magnitglobal.com, indienen bij de Kwaliteitscoördinator van Magnit onder vermelding van ‘Klacht’.
Binnen 2 werkdagen ontvangt u van de Kwaliteitscoördinator een ontvangstbevestiging van de klacht met informatie over de verdere procedure.