Ik lever professionals

Hoe kan ik een nieuwe kandidaat aanmelden?

Met het aanmeldformulier kunt u gegevens aanbieden voor een nieuw in te zetten kandidaat bij Sweco. Magnit neemt aansluitend contact op met Sweco en zet het contractuele proces in gang.

Waar kan ik urenstaten van lopende inzetten inzien / controleren?

Log in op het Magnit systeem om ingevoerde urenstaten of declaraties van uw lopende inzetten in te zien / te controleren. 

Wanneer ontvang ik een betalingsvoorstel?

Magnit zet per 4-wekelijkse periode een betalingsvoorstel voor u klaar, indien de urenstaten van uw lopende inzetten de status ‘verwerkt door leverancier’ hebben. Vanaf de datum dat het betalingsvoorstel door u als E-factuur bij Magnit is ingediend, dan gaat de contractueel overeengekomen betalingstermijn in. U ontvangt een betalingsvoorstel op de donderdag na afloop van de 4-wekelijkse facturatieperiode.

 

Ik heb een betalingsvoorstel ontvangen. Hoe kan ik deze indienen?

Log in in het Magnit systeem en ga naar ‘Facturen’. Open de betreffende opent en voeg een eigen factuurnummer toe via de knop ‘Wijzigen’.

 

Is de factuur voorzien van het juiste factuurnummer? Dien dan uw factuur in door op ‘Opslaan’ en ‘Indienen’ te klikken. Zodra de factuur de status ‘Ingediend ter goedkeuring’ heeft, is de factuur bij Magnit aangekomen. Vanaf dat moment gaat de contractueel overeengekomen betalingstermijn in.

Kan ik de voor Sweco geldende Inleenovereenkomst van Magnit inzien?

U kunt hier de meest recente versie van de Inleenovereenkomst Magnit inzien.

Ik wil aanvragen ontvangen van Magnit. Waar kan ik mijzelf registeren?

Is uw organisatie nog niet geregistreerd? Dan kunt u registeren via het registratieformulier. Na verificatie ontvangt u uw inloggegevens per e-mail.

 

Heeft u al inloggegevens voor het Magnit systeem en bent u Organisatiebeheerder van uw organisatie? 
Dan kunt u in het Magnit systeem aangeven op welke segmenten u aanvragen wilt ontvangen. Ga hiervoor naar 'Mijn instellingen - Mijn leveranciersgegevens' en klik op 'Segmentinschrijvingen wijzigen'.

 

Bent u geen Organisatiebeheerder? Dan vindt u onder 'Mijn leveranciersgegevens' wie de Organisatiebeheerder van uw organisatie is. Neem contact met Magnit op wanneer er geen Organisatiebeheerder geselecteerd is.

Ik wil mij registeren voor het ontvangen van aanvragen bij Magnit, maar krijg de melding dat het KvK nummer al bestaat. Hoe los ik dit op?

Als uw KvK nummer al bij ons bekend is, heeft wellicht een collega uw bedrijf al geregistreerd. Als u al een account heeft voor het Magnit systeem, kunt u aangeven voor welke segmenten u aanvragen wilt ontvangen. Ga hiervoor naar 'Mijn instellingen - Mijn leveranciersgegevens' en klik op 'Segmentinschrijvingen wijzigen'.

 

Heeft u nog geen inloggegevens voor het Magnit systeem en/of registeren lukt niet? Neem dan contact op met Magnit via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com. Wij nemen zo snel mogelijk contact op en lossen het op.